0 – Wstęp do Wyprawy Tropem Tureckich Toalet

„Wszystkie szczęśliwe rodziny są do siebie podobne, każda nieszczęśliwa rodzina jest nieszczęśliwa na swój sposób.” – pisał Tołstoj.

A jak jest z bałkańskimi toaletami? Wszystkie są jednakowo ohydne, czy każda jest koszmarna na swój sposób?

Zostańcie z nami, by to sprawdzić.

Z nami, czyli Moją Piękną, Młodym i Młodą:

Mną:

…no i Skodą Octavią, która odegra swoją niebanalną rolę w naszej 25-dniowej wędrówce po Bałkanach.

Rok temu testowaliśmy zasadniczo toalety dalmackie, ale dopiero teraz przyszedł czas na hardcore, czyli prawdziwe Bałkany: Serbię, Macedonie i Albanię.

Co to są Bałkany? Ano, po turecku termin ten oznacza „zalesione góry”, a dla nas (przynajmniej dla Mojej Lepszej) Bałkany zaczynają się gdzieś na południe od Polski, w miejscu gdzie pojawia się to coś, popularnie zwane turecką toaletą:

Odpowiednio już zachęceni tematem, zapewne nie potrzebujecie nic, aby z nami pozostać. Ponieważ jednak oprócz bałkańskich toalet zobaczyliśmy coś więcej, oto krótka zajawka tego, co natura stworzyła na odwiedzonym przez nas obszarze.

Jak ktoś lubi zabawę, to może spróbować odgadnąć, które z tych zdjęć są z Albanii, które z Macedonii, a które z Serbii. Osoby, które ulokowały trochę kapitału w Amber Gold, nie muszą wpłacać wpisowego, aby wziąć udział w naszym quizie. Pozostali niech poproszą administratora forum, o podanie numeru konta bankowego…

zdjęcie A:

zdjęcie B:

zdjęcie C:

zdjęcie D:

zdjęcie E:

zdjęcie F:

zdjęcie G:

zdjęcie H:

zdjęcie I:

Od razu proponuje skalę punktów do quizu:
9 punktów – Włamałeś się do mojego komputera!
8 punktów – Nieźle, nieźle, ale czasami zdajesz się zwodzić pozorom!
6-7 punktów – To co, wśród znajomych uchodzisz za eksperta?
4-5 punktów – Raz się było i coś się tam pamięta, nie?
2-3 punkty – Może warto poprosić dzieci i współmałżonka do pomocy?
1 punkt – Trafiło się ślepej kurze ziarno.
0 punktów – Zdarza się, że mówię swoim dzieciom „Życie nie jest sprawiedliwe…”


CIĄG DALSZY>>>

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wegry i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „0 – Wstęp do Wyprawy Tropem Tureckich Toalet

  1. centryfuga pisze:

    Brak architektury – nie da rady zgadnąć jak dla mnie 😛

  2. Karolina pisze:

    czyli Ukraina to też Bałkany!… ;>

  3. A – Albania
    B – Albania
    C – Macedonia
    D – Serbia
    E – Albania
    F – Albania
    G – Serbia
    H – Macedonia
    I – Serbia

    Co dostałem? 😉

  4. Marynia pisze:

    Cześć. Wpadłam tutaj przypadkowo i moją uwagę od razu przykuł kibelek. Właśnie wróciłam z bałkańskiej podróży i ubawiłam się do łez, gdy w toalecie w Mostarze musiałam przyjmować „pozycję zjazdowca”, jak mawia mój mąż. U nas też kiedyś takie bywały. My docelowo byliśmy w Czarnogórze i zwiedzaliśmy raczej Wybrzeże. Kolejnym razem skupimy się pewnie na jej górnej Części. Dotarliśmy do Ulcinj, więc można powiedzieć, że mieliśmy namiastkę Albanii. Właśnie zaczynam pisać o naszej podróży. Zapraszam więc do siebie na: milerzeczy.blogspot. com

Skomentuj

