4b – Riła: Siedem Jezior Rylskich (część 3)

(od punktu 2 do punktu 4)

I tak docieram do punktu 2, gdzie ładnie widać wszystkie jeziora, choć niekoniecznie mieszczą mi się wszystkie na zdjęciu.

Nie jestem sam. Tu właśnie kończą drogę Morskie Oka (® © 2014 Ja). Morskie Oka (® © 2014 Ja) to termin wynaleziony przez mnie do określenia turystów, którzy docierają tylko do standardowych, szeroko opisanych miejsc.

Miejska odmiana „Morskich Oków” (® © 2014 Ja) to Krupówczaki (® © 2014 Ja). [Odmiana „Oków” zamiast „Oczów” też jest chroniona (® © 2014 Ja) ]

Zerkam na mapę. Nie ma na niej niestety żadnych czasów. Nie ma również po drodze drogowskazów wskazujących czas przejścia do kolejnych punktów w górach. Zastanawiam się co dalej… Założenie było takie, aby dotrzeć do Siedmiu Jezior, a potem się zobaczy… No to teraz patrzę…

Dochodzę do wniosku, że jest duża szansą, aby zrobić pętlę przechodząc przez schronisko Iwan Wazow i z powrotem do Siedmiu Jezior. Koniecznie chcę zdążyć na wyciąg. Zostawiam Morskie Oka i ruszam dalej…

Właściwie, to na tej trasie do 7 Jezior przydałaby się butelka 7 Up

Nie regulować odbiorników! To tak miało być cyknięte:

I dochodzę do punktu 3, a tu kurna … łąka…
Wielka łąka…

A w oddali majaczy schronisko Iwan Wazow. Spoko, ruszamy…

Wild, wild horses, couldn’t drag me away…


CIĄG DALSZY>>>

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bułgaria i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „4b – Riła: Siedem Jezior Rylskich (część 3)

  1. Pingback: 4b – Riła: Siedem Jezior Rylskich (część 2) | Zaplanuj Twoją podróż po Bałkanach

Skomentuj

